0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sen en mer allmän diskussion.Är det dåligt att skaffa barn med en partner som bor långt bort? Eller kan det fungera ändå? Vad ska man tänka på? .... men kanske inte rätt forum för sådana frågor ? ...
Att slippa storbråk med frugan Ewald är enkelt. Behandla henne som du själv vill bli bemött och tilltalad Prestige/svartsjuka egoism och otrohet ,,, åååååh vilka problem cocacola
Jo, det är väl självklart.Men man måste ju träffa "rätt" person. Det är "problemet". Var träffa den ... Resten anser jag inte som problem.
Ewald, det är barn du ska producera, inte små proffesorer Du, det finns ju små lådor med "den lille kemisten" för barn, kanske finns nåt liknande där de exprimenterar med solisar
Självklart ska det vara barn, inga "proffesorer" Sist när jag åt frukost på IKEA hade jag (som vanligt) min bärbra datorn med mig. Då kom en liten pojke och var VÄLDIGT nyfiken, väldigt blyg samtidigt. Höll på med ett mejl ... Ibland är man ju också rädd ... att det inte händer ngn olycka .... att barnet inte skadar sig osv. ... är det inte så hos dig.Sen är man så nyfiken om vilka interessen de ska ha. Vilka leksaker att dom kommer att gilla osv.När jag hade en diskussion med en tjej sist undrade hon om jag hellre vill ha en liten pojke eller en liten flicka. Hmm.. svarade att det egentligen inte spelar ngn roll men att jag för tilfället önskar mig en flicka lite mer. Lättare att uppfostra kanske. Inte så "vilt" .... Men när dom blir äldre är kanske pappan mer "kompisen"? Ingen aning .... vad tycker du Joka?