0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är nog inte ens tillåtet att ha spelet installerat på 2 datorer samtidigt det är ju lite annat än en säkerhetskopia.
Jag har inte för avsikt att ens göra en backup på skivan, det fixar de väl själva om de så vill. Men det är ändå lite intressant att spekulera
Ja man kan ju alltid spekulera i det ThumbsupTror nog de flesta gör mer än att spekullerar i detta ämne...Laddar ner film och spel högt och lågt Skulle jag tex uppfinna en "kopieringsmaskin" som är inbyggd i en kamera som fungerade på det vis att det som jag tog kort på kom det ut en till av...Tex, jag tar kort på min bil och vips så skulle jag ha två likadana så skulle jag använda den flitigt på ALLT med gott samvete Då skulle jag åka till Ferrari och ta en stor gruppbild PS: Ville nån dra nytta av "tjänsten" skulle det isf kosta 20kr per tagning
Äger du orginalet så är en kopia aldrig olaglig.Så länge du inte gör 50 av dom och ger bort till höger och vänster.Det är t.o.m lagligt att göra flera kopior inom familjen
Men det är nog en fördel att ni inte kan lagen.Då håller ni er borta från att kopiera