0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej måste bara skriva en rad.....tror felet är programvaran som win är ofta tycker jag alla datorer segar ner sig väldigt efter några månader ...spelar ingen roll om man kör 4x6000 i prollen eller mega mycket minne i maskinen efter några månader år segar skiten i hop sig...har faktiskt vare väldigt sugen på linux i nån form jag surfar mest,kollar e post å svammlar på forumet samt köper lite grejer online ...känner inte att jag behöver en maskin med 6 kärnor å mega mycke minne för det...gissar att jag lätt skulle klara mig med en vanlig p4 3000 å 1gig minne bara skiten inte började sega ner sig så förbannat efter 6 mån....hoppades att det ska funka med android på en vanlig dator ....skulle va mycket bra jag behöver inte mer skulle va smidigt å köra en p4 3000 med det + någgra appar för word exel å pdf...
Om datorn segar ner sig efter endast några månader då måste det vara fel på den om du inte installerat en massa dåliga program på den. Många program lägger sig som autostart men det går att kryssa bort brukar köra msconfig och plocka bort en del autostartade program. Jag har många program på min gamla dator och den går bra ännu annat var det med win 95 då fick man köra en total ominstallation minst 1gång per är annars blev det blåruta och segt som tusan.