0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Pelikanfallet och Firman är de två bästa av Grisham, de har också filmats med fantastiskt resultat.
Jag slukar oxå ljudböcker i bilen, har kört drygt 1000 mil sedan mitten av augusti så det blir några timmar.Mina tips är:1. Domen av John Grisham. Helst med Bo Jonsson som inläsare. Grymt bra bok!!2. Alla böcker i Jack Reacher serien av Lee Child. Finns typ 14 st.3. I hundarnas våld. Har tyvärr glömt vem som skrivit den.4. Stieg Larsson triologin5. Snabba cash, Aldrig fucka upp och Livet DeLux av Jens LapidusFinns många många mer bra böcker men går du iogenom de här så har jag någon vecka på mig att komma på flera bra./Raptor
Harry Bosch måste passa dig perfekt Joka Thumbsup
Tack för era tips ThumbsupFinns en jävla massa bra ljudböcker, uppläsare och författare Tyvärr är ljudböckerna som man laddar ner lagligt på ex CDON åt helvete för dyra, inte konstigt att folk laddar ner från TPB...
Nu vill ju inte jag framstå som ngn mezzersmitt men när man läser Leif GW:s romaner/deckare så är mitt tips att fundera på vad han vill säga med sin bok just då. Han låtsas som om det är vilken skröna som helst men min uppfattning är att det är hans sätt att ge sin lätt maskerade syn på just då aktuella faktiska händelser. Han har alltid tillgång till all information via sitt uppdrag som professor på RPS. Och Bäckström finns nog i verkligheten men han hämtar från flera poliskaraktärer..