0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Håll ner alt-tangenten och tryck in ascii-koden på det numeriska tangentbordet (kan kräva att du aktiverar num-lock).Ø = alt + 0216ø = alt + 0248
Jag har läst många av de du angett, fast i gammal hederlig bokform. Ljudböcker har jag ännu inte riktigt fastnat för, men om jag minns rätt så sitter du i en lastbil mest hela dagarna? Då skulle jag också konsumera ljudböcker i parti och minut...Stieg Larsson, du kan inte bara ha missat dessa. Även om du sett filmen så är böckerna helt fantastiska.Björn Hellberg gillar jag skarpt, han har också ett språk som är underhållande i sig, av honom läser jag allt jag kommer över...Henning Mankell, kanske den främste. Wallander är alltid bra, men senast läste Jag Kinesen, den boken blev jag fast i innan jag läst färdigt första kapitlet..
Tack ska du ha purjo ThumbsupMen hur fasen ska man veta att man ska slå in just dom koderna
Jag har nog läst alla Grishamböckerna, det är ju skräpliteratur, men jag tycker de är bra Även böckerna om Harry Bosch som nämndes tidigare tycker jag är helt ok, väldigt lättlästa, men helt ok.