0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
1. För Panasonic produkterna gäller Panasonic:s garantier för respektive produkt. Det åligger kunden att kontakta närmaste Panasonic serviceställe (se t.ex. www.panasonic+landskod) och garantifrågorna hanteras direkt mellan kunden och Panasonic.2. Om "företaget" har förklarat att en produkt utgör en överskottsprodukt eller om en produkt säljs till ett särskilt lågt pris anses produkten såld i befintligt skick utan någon garanti.3. I övriga fall gäller följande garanti från "företaget". Om under 5 år från leverans från "företaget" depå och vid ett garantitillfälle, något fel eller någon brist gällande material eller utförande framkommer beträffande produkten, tillhandahåller "företaget" utan kostnad nödvändiga reservdelar. Beträffande andra kostnader avseende avhjälpandet, svarar "företaget" och/eller gottgör kunden för dessa, upp till ett totalt belopp under garantitiden som motsvarar 10 % av det pris som kunden erlagt för produkten. För garantianspråk krävs att "företaget:s" garantiformulär (tillgängligt på "företaget:s" hemsida) är korrekt ifyllt och skickat till "företaget".