0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej tomasPlasma tv allmänt drar väl mycket ström skulle satsa på LCD eller Ledmvh kjulakalle
Och var köper du den billigare fn menar du?? Mvh Raffen.
Då var 55" VT30 igångTrodde inte jag skulle märka någon skillnad men det är ruggigt bra bild ThumbsupTrodde jag var för gammal för att märka någon skillnad på den nya och den gamla Men man ska nog vara 20 år och tekniknörd för att förstå alla menyer och inställningar Inte drar den speciellt mycket av det jag kollat, snittar på ca 200w vilket jag tycker är helt ok för den storleken.Panasonic skriver själva att snittförbrukningen vid någon norm ska vara 222w och det stämmer nog
Jag köpte också en Panasonic för ett par månader sedan, men jag ångrar att jag inte köpte en TV med full tillgång till internet.Pannan har ju bara Youtube och några få saker till som är värt att surfa runt på.Hade varit lindrigt att kunna surfa mer allmänt på TV:n utan att behöva använda HTPC:n med allt vad det innebär för att komma igång.T.ex. de olika kanalernas Play-tv-kanaler.
Har även TV4 Play Premium för att kunna se House en vecka i förväg...Honom gillar jag, han är min typ av kille.