0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
sälj skulderna....så får nått finansbolag se till å få in pengarna...har hört att hells å bandidos visst äger indrivnings firmor/finans bolag.... konstigt nog brukar dom få in degen
Det ska visst gå att köpa en stämpel som det står "Baltic Inkasso" på, som man kan stämpla försenade fakturor med.En bekant köpte en sån, tror den kostade 10000kr.Värd varenda krona tyckte han, pengarna dök upp ganska omgående...
Joo, deklart de ska ha betalt! Jag bara reagerade på prisnivån som svågern i Norrköping har och tyckte det lät dyrt. Det är förmodligen jag som inte har hängt med i svängarna... ska kolla med honom i morrn och jag återkommer. Det jag reagerade på var detta som du skrev 1000kr/h. "Om man köper en komplett värmepumpsanläggning på nätet, ställer upp prylarna själv, och sedan tar in en vvs-montör för 1000 kr/h (-rot) som syr ihop det hela så blir det säkert en kanonbillig anläggning". Men de klart det skiljer säkert en del var i landet det är. Återkommer.
Fy fan va bra!Imorgon är det jag som börjar tillverka stämplar med FFL, FB och OG. Moderat introduktionspris, 3000:-/Raptor
Är det inte dags att "hänga ut" personen i fråga?I första inlägget säger ju TJ att personen brukar figurera här.Åtminstone nicket, det borde ju inte innebära problem med PUL, eller?