0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hehe, ni är nog rätt lika oraklet och du, hade det varit Oraklets forum hade du varit hans troll han har också försökt bevisa sin tes med kurvor och uträkningar om han försvinner kommer iaf jag att sakna honom han har gett mycket även om han har svårt att släppa taget ibland.
Om man bortser från Oraklets alla 'Det går men jag tänker inte berätta hur'-inlägg så är det nog rätt lika Richard faktiskt anser jag personligen. Men lägger man till Oraklets alla 'jag vet hur man gör men tänker inte berätta'-inlägg så är det STOR skillnad IMHO. Om han nu inte vill bidra gratis med sin kunskap kan han väl hålla tyst istället?Jag är vansinnigt trött på såna inlägg. Vinkivinkiavslutningar på en kort mening som inte bidrar med ett jävla pillemuck i debatten.I övrigt anser jag att Richard ska göra vad han kan för att städa sandlådenivån för det är nära att jag slutar läsa nu, allt för ofta mest tröttsamt. För mycket 'jag vet bäst'-attityd och för lite bidragande med kunskap. Låt folk dra sina egna slutsatser, lägg fram åsikten på ett nyanserat vis med hänvisningar till hur/varför/när osv behöver forumet för stunden mer av. GDS-folk som gör roliga saker med Gardena-slang får skäll i solforum, termostater är bäst/sämst/bäst/sämst/eventuellt bara usla eller bra ibland, acktank är bäst/sämst/bäst/sämst eller kanske är den användbar ibland eventuellt. Nä, städa på Richard och skäll kommer du naturligtvis få hur du än gör så försök göra så att så få som möjligt skäller kanske?
Citat från: sege skrivet 08 augusti 2011, 10:55:05Om man bortser från Oraklets alla 'Det går men jag tänker inte berätta hur'-inlägg så är det nog rätt lika Richard faktiskt anser jag personligen. Men lägger man till Oraklets alla 'jag vet hur man gör men tänker inte berätta'-inlägg så är det STOR skillnad IMHO. Om han nu inte vill bidra gratis med sin kunskap kan han väl hålla tyst istället?Jag är vansinnigt trött på såna inlägg. Vinkivinkiavslutningar på en kort mening som inte bidrar med ett jävla pillemuck i debatten.I övrigt anser jag att Richard ska göra vad han kan för att städa sandlådenivån för det är nära att jag slutar läsa nu, allt för ofta mest tröttsamt. För mycket 'jag vet bäst'-attityd och för lite bidragande med kunskap. Låt folk dra sina egna slutsatser, lägg fram åsikten på ett nyanserat vis med hänvisningar till hur/varför/när osv behöver forumet för stunden mer av. GDS-folk som gör roliga saker med Gardena-slang får skäll i solforum, termostater är bäst/sämst/bäst/sämst/eventuellt bara usla eller bra ibland, acktank är bäst/sämst/bäst/sämst eller kanske är den användbar ibland eventuellt. Nä, städa på Richard och skäll kommer du naturligtvis få hur du än gör så försök göra så att så få som möjligt skäller kanske? Tack för stödet, det är många som kontaktar mig med samma synpunkter privat, och som de flesta nog förstår är detta bakgrunden till att jag nu agerat mot ett fåtal individer.Framtiden får utvisa om det blir bättre.