0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag tycker det blev för "tajt".Iom att den nu också är reklam på höger sida så krymps texten på bredden och växer på höjden istället.Det behöver finputsas en hel del till.Just nu ligger det ett konstig mönster bakom sidan när jag förminskar max, en gråaktig tapet ser det ut som med blommönster på båda sidor utanför denna ram.Posta-saknar ram och var svår att se direkt.
Jag blev rädd att forat blivit hackad när den försvann. Nu finns en hel del att justera, tex: -Fonter är förstora i vissa delar.-Bifogade bilder syns inte.Övrig ser det fint ut. Thumbsup Annars är mitt tips att ta en snapshot på verklig miljö och arbeta med i en labbmiljö innan man releasar en uppdatering.//Magnus
Hur menar du att du förminskar sidan maximalt.Vilken webläsare kör du?Sidan är optimerad för en bildskärmsupplösning på 1024 px eller mer på bredden, 100% zoomnivå.Finns det något annat kommersiellt forum som ger lika mycket av bredden till foruminnehåll?Skall kolla om det går göra postningsknapparna mer framträdande.