Antal personer som röstat: 43
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hej Kan ha missförstått ngt men verkar som EU äskar mera stålar för att driva TITANIC vidare 10 miljarder extra från bla Sverige....Inte ens jag tror att det kan vara möjligt att vi skall ösa ännu mer evros till detta misslyckade experiment.Måste vara ett missförstånd från min sida eller så skämtar dom aprillo med oss Mvh tyke
>Finns det verkligen en levande anti EU debatt idag eller är den lika död som anti-kärnkraftsdebatten är i Sverige?Iaf så tycker jag som dom flesta verkar tycka...- EU har en för stor jordbruksfördelnings politik- Vi medborgare tar inte våra ansvar i valen till EU.Schengenavtalet är fantastiskt braDet är så skönt att kunna betala med € nästan överallt. (men detta är ju bara en del av EMU)Man sparar tusentals kronor varje år genom att kunna handla enkelt inom hela EU.osv osv
Citat från: rabalder skrivet 19 juni 2011, 11:17:31>Finns det verkligen en levande anti EU debatt idag eller är den lika död som anti-kärnkraftsdebatten är i Sverige?Iaf så tycker jag som dom flesta verkar tycka...- EU har en för stor jordbruksfördelnings politik- Vi medborgare tar inte våra ansvar i valen till EU.Schengenavtalet är fantastiskt braDet är så skönt att kunna betala med € nästan överallt. (men detta är ju bara en del av EMU)Man sparar tusentals kronor varje år genom att kunna handla enkelt inom hela EU.osv osvInstämmer, man kan köpa mycket billigt om man hittar rätt företag. Köpte t.ex. en S 2 USB HD TV receiver för datorn ca. 50 % billigare i Tyskland ... 50 % billigare jämfört med Media Markt .... 50 % billigare (frakten redan inräknat). Samma sak när jag köpte en SAT spegel inkl. LNB ... för 12 EUR i Tyskland .... men sen tillkom transporten (10 EUR). ... Thumbsup .... och prylarna fungerar mycket bra !!! Thumbsup
Citat från: Ewald skrivet 02 juli 2011, 16:48:27Citat från: rabalder skrivet 19 juni 2011, 11:17:31>Finns det verkligen en levande anti EU debatt idag eller är den lika död som anti-kärnkraftsdebatten är i Sverige?Iaf så tycker jag som dom flesta verkar tycka...- EU har en för stor jordbruksfördelnings politik- Vi medborgare tar inte våra ansvar i valen till EU.Schengenavtalet är fantastiskt braDet är så skönt att kunna betala med € nästan överallt. (men detta är ju bara en del av EMU)Man sparar tusentals kronor varje år genom att kunna handla enkelt inom hela EU.osv osvInstämmer, man kan köpa mycket billigt om man hittar rätt företag. Köpte t.ex. en S 2 USB HD TV receiver för datorn ca. 50 % billigare i Tyskland ... 50 % billigare jämfört med Media Markt .... 50 % billigare (frakten redan inräknat). Samma sak när jag köpte en SAT spegel inkl. LNB ... för 12 EUR i Tyskland .... men sen tillkom transporten (10 EUR). ... Thumbsup .... och prylarna fungerar mycket bra !!! ThumbsupVerktyg är ju en annan guldgruva, det finns inte många pris o kvalitetsmedvetna som idag väljer att köpa verktyg i Sverige.
@ rabalderHur definierar du kvalitet?