0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Fasth borde ha tagit den, nu blir det en jobbig tredje. Gör Sverige ett till vinner dom eftersom Fasth släpper Max två puckar bakom sig.
Citat från: rabalder skrivet 15 maj 2011, 22:01:20Fasth borde ha tagit den, nu blir det en jobbig tredje. Gör Sverige ett till vinner dom eftersom Fasth släpper Max två puckar bakom sig.Mitt första inlägg som varit så rätt uppåt väggarna felaktigt (iaf till 50%). Kan tänka mig att Rickard o zibro myser nu
Citat från: rabalder skrivet 15 maj 2011, 23:43:26Citat från: rabalder skrivet 15 maj 2011, 22:01:20Fasth borde ha tagit den, nu blir det en jobbig tredje. Gör Sverige ett till vinner dom eftersom Fasth släpper Max två puckar bakom sig.Mitt första inlägg som varit så rätt uppåt väggarna felaktigt (iaf till 50%). Kan tänka mig att Rickard o zibro myser nu Snacka om bristande självbild.
Jag förväntade mig mer. Pröjsade 49kr för att se matchen
Citat från: David Rinnan skrivet 16 maj 2011, 22:21:05Jag förväntade mig mer. Pröjsade 49kr för att se matchenNi fick ju silver! Men det duger ju inte om ma läser era kvällstidningar, konstig inställning de har när det gäller idrott. Besvikelsen blir stor när man är så säkra på att vinna, en förlust fanns inte ens i tanken! Skulle inte vilja vara toppidrottare med sånt enormt tryck som er media sätter på dem.grattis till landslaget säger jag då!
Jag såg matchen, och jag tyckte att de var precis lika bra, en jämn match helt enkelt som flippade ur när det ramlade in ett par snabba för Finland.Hade lika gärna kunnat sluta med seger.