0 medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
Jo nattsänkning har jag bara provat, inget som jag lär använda.Sen en sak som jag inte får ihop är , att det skulle vara en halvering av cop är helt omöjligt för då måste jag ha ett väldigt bra hus från -41, håller 21 ºC inne. (160 m2 suterräng, 2 och 3 glas fönster, 2 av 4 sidor av huset är tilläggsisolerat det andra plank väg och mjukboard, övervåning/vind med sågspån ca 2 dm till yttertaket, bor i norrland högt läge med havsutsikt, 6 personer frun och 2 barn hemma på heltid. ) Under Feb, så drog pumpen 756kWh och om jag skulle byta pump är jag då nere på 378kWh, kan ju inte stämma! Brännde pellets tidigare, 8,5-9pall/år = 35360 - 37440 kWhInte så att jag försvarar CTC's konstruktion, men det kan ju inte vara riktigt med en halvering av cop?
Va!? Min kommer inte högre än 59 på övreHar jag luft i tanken jag med? Hela systemet är nyttRubbet. Hur luftar jag toppen i tanken?
Jag har gamla mjukvaran, min pump har ju varitSom alla andra när jag tagit ut via usb porten.Men om din har börjat gå bra efter luftning så undrar man omAlla då har luft i tanktoppen.