0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
David, skillnaden mellan kondenseringstempen och vp ut är bidraget från hetgasen, ca 3 grader. Vi ser att det är kondensor ut som bestämmer Cop till största del.Vp ut är det so lämnar kondesorn och går till tanken.
Användare: GöranARegistrerad: 14 sept 2011 (ny CTC lanserades i slutet av augusti)Antal inlägg: 168Inlägg i CTC forum: 127 varav nästan alla i denna tråd, där han gärna upprepar samma hypotes ett hundratal gånger.Anonym...troligen i branschen. Slutsats? Rickards huvudvärk.Därmed inte sagt att sakfrågan är ointressant, tvärtom. Men man måste vara lite alert, annars blir man lätt desinformerad av någon med en agenda.
Precis David. Därför vill vi veta hur det ser ut när maskinen gör värme. Vore fint med en sån fin bild när den gör värme.
Nedre tank är det samma som värmedrift eller? CTC,, jag fattar ingenting
Jag och alla andra som följer denna tråd är insatta i dina misstankar, och jag förstår inte riktigt vart du vill komma, om du anser att det finns sakfel i GöranA:s inlägg - bemöt dem.Om du inte ser några sakfel ser jag ingen anledning att misstänkliggöra honom.