0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag har haft isar den och blast med hydraulchock men det ar inget dar, den har lagt av helt enkelt.Far val ta motorn och bygga en gokart. Den gar fortfarande som en geting.Det kunde man ju ge sig pa, att miljosoppa inte ar bra for nagot annat an samvetet.Jag har nog kopt sant ibland, nar jag varit extra samvetsom och det skulle jag inte gjort.Daremot har jag aldrig kopt miljobensin till sagarna, kanner en som dog for han inte kande lukten av avgaserna nar han var i skogen en vindstilla dag.Tacka vet jag arsenik och gamla spetsar, en del nymodigheter ar inte utprovade i tillracklig grad.Det far nog bli en ny Husqvarna som kommer koras pa hederligt bransle.
Hehe, det är nog en "skröna" tror jag. Han kanske dog i skogen, men inte pga den renare luften.
Gubben dog, det ar sakert.Han sagade i skogen i en svacka dar avgaserna lag kvar utan att han markte det.Polisutredningen och obduktionen pastod det.Skrona eller ej, polisen dar ar inte att leka med.Njae, drev har de inte i lager langre, ny pump ska de ha 1000 for och jobbet 400.Den blir gokartmotor, den nya ska fa miljofarlig olja och bransle. Det har annu inte hant att jag glomt oljan vid pafyllning av bransle i skogsdunken.
Gubben dog, det ar sakert.Han sagade i skogen i en svacka dar avgaserna lag kvar utan att han markte det.Polisutredningen och obduktionen pastod det.