0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Självklart är det bara att klappa till utav bara H....., men då gäller det ju vilket håll man skall klappa åt
En snabb sökning på nätet gav en person som fann ett dylikt polydriveverktyg via något som hette AD-center. Detta fanns också på nätet:http://www.adcenter.nu/
Sen varför dessa remmar..?? Känns antikt.. Men väl bara för att få in pengar..
Citat från: Apan skrivet 23 april 2011, 20:19:21Sen varför dessa remmar..?? Känns antikt.. Men väl bara för att få in pengar..Precis, bättre med kedja, om nu folk sköter oljebytena
3000kr för drevet
Kanske skulle låtit VAG verkstan gjort jobbet ändå dom kanske inte är så dåliga.
Och så var det tid för nästa problem. Var köper man en Polydrive-bits som är 90mm lång, typ den här http://buy1.snapon.com/catalog/tools.asp?tool=all&Group_ID=20358&store=snapon-storeMåste man verkligen beställa från USA till en så pass vanlig Tysk bil? Har jagat runt i de butiker som har öppet idag samt på nätet, finns inte. Men sotningssatser, bultar o lösa packningar kan man köpa, dock inte verktyget som fodras för att utföra jobbet. Ser ut som jag måste tillverka ett verktyg. Sanslöst VW är verkligen inget att rekomendera för gds.are En annan lustifikation är att jag kan inte köpa en bult till vevaxeln, kan det vara för att till den har jag verktyg? Lika bra de sätter nycklade bultar på hela skiten så slipper man bry sig.