0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tycker personligen att en lagom skärm på laptop är 13-15".En 17" tycker jag blir för klumpig som bärbar och för liten som stationär. Men som sagt så är det min personliga åsikt
Välj ASUS.
Citat från: 109an skrivet 07 april 2011, 18:06:13Tycker personligen att en lagom skärm på laptop är 13-15".En 17" tycker jag blir för klumpig som bärbar och för liten som stationär. Men som sagt så är det min personliga åsiktKommer användas runt om i huset, ute i stugan samt sambon tar med den på jobb någon gång ibland, så att den blir lite klumpig spelar inte så stor roll .
Nej mittåt som dom sa i lumpen (det vet ni väl inte vad det var?..) du skrev ju att sambon ska ha en dator. Fråga efter vilken färg hon (?) vill ha, kan vara svårt nog att hitta!
Citat från: bopakoster skrivet 07 april 2011, 20:11:43Nej mittåt som dom sa i lumpen (det vet ni väl inte vad det var?..) du skrev ju att sambon ska ha en dator. Fråga efter vilken färg hon (?) vill ha, kan vara svårt nog att hitta! Samsungen i trådstarten har ju rött lock, den föll henne på läpparna .