0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då kom H.A. över pappa som till allas förvåning började att tala i tungor högt tydligt i en långstund och slutade med ett högljut HALLELUJA, åtföljt av : nu är värken borta i knäet!!!!
Citat från: Varmepump skrivet 29 maj 2011, 13:16:57Hej alla,bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, Vänligen Helge.Jag trodde nästan att du bockat upp tofflorna, du har ju inte försökt frälsa oss sedan den 19 maj.Här kommer en annan intressant artikel som rör kyrkan, myntet har två sidor:Källa: 24timmar.se"Kyrkan granskar sexuella övergrepp2011-05-23Efter flera anmälningar till Svenska kyrkan där präster anklagats för sexuella övergrepp vill kyrkan nu skapa sig en bättre bild av omfattningen. Ärkebiskop Anders Wejryd kommer att begära in uppgifter från stiften om fall som de känner till.Hittills har det inte funnits någon samlad bild av omfattningen, men efter flera anmälningar de senaste åren om att präster haft sexuella relationer med personer de träffat i yrket vill ärkebiskop Anders Wejryd alltså skaffa sig en sådan bild, uppger SR Ekot"
Hej alla,bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, Vänligen Helge.
"Kyrkan granskar sexuella övergrepp
Djävulens demoner attackerar alla människor, och i synnerhet de som har bekänt JESUS som Herre i sitt liv.Jesus säger om djävulen att har kommit för att stjäla, slakta och förgöra.
Citat från: Varmepump skrivet 29 maj 2011, 18:46:43Djävulens demoner attackerar alla människor, och i synnerhet de som har bekänt JESUS som Herre i sitt liv.Jesus säger om djävulen att har kommit för att stjäla, slakta och förgöra.Så då menar att det stora antalet övergrepp som begås inom kyrkans värld kan ses som ett kvitto på att man är riktigt troende?OM du verkligen menar det så är du totalt stukad..........
Jag har läst några sidor på denna tråden och man blir ju helt
stora antalet övergrepp
riktigt troende?
jag tror att det inte är så stort antal............
Där är väl knappast alla hästarna på plats. Betänk sedan att många sådana tokstollar sitter på viktiga poster i samhället.erp
Enorma mängder religiöst svammel
Jag tycker att "Värmepump" ska starta en egen tråd, där han kan berätta sagor för dom som eventuellt är intresserade i stället för att stjäla utrymme för andra.Men det är väl tyvärr utmärkande för sådana som "Värmepump" att bara tänka på sig själv och inte ta någon hänsyn till andra.erp
När jag startade tråden, hade jag tänkt mig, att det skulle komma lite synpunkter på att gå ur kyrkan alternativt att stanna kvar.Jag hade inte räknat med, att det skulle dyka upp någon tokstolle, som tog över tråden för att svamla om sina förvirrade uppfattningar om livet.Jag tycker att "Värmepump" ska starta en egen tråd, där han kan berätta sagor för dom som eventuellt är intresserade i stället för att stjäla utrymme för andra.Men det är väl tyvärr utmärkande för sådana som "Värmepump" att bara tänka på sig själv och inte ta någon hänsyn till andra.erp