0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
det tog lite tid,
Citat från: Varmepump skrivet 13 maj 2011, 20:22:37 det tog lite tid, Men nu är du tillbaka, gud ske pris
gud ske pris
...Eftersom jag har blivit beskylld, i en annan tråd, att komma med lögner, så kommer jag att berätta om olika gudsmöten som jag...
Eftersom jag har blivit beskylld, i en annan tråd, att komma med lögner, så kommer jag att berätta
....så kommer jag att berätta om olika gudsmöten som jag och min familj har varit med omVänligen Sune
Hoppas innerligt att Gud ska bli ärad och upphöjd.
...lite inspiration från sektvärlden (Ulf Ekman @ youtube)
link=topic=41206.msg398160#msg398160 date=1305328238]Citat från: Varmepump skrivet 13 maj 2011, 22:38:06...Eftersom jag har blivit beskylld, i en annan tråd, att komma med lögner, så kommer jag att berätta om olika gudsmöten som jag...Jag har tydligt markerat att du far med osanningar I DENNA TRÅD, så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igen! :,v(Varmepump, du kör med rena scientologi taktiken "alltid attackera, strunta i och försvara"Hur vore det om du löste ett ämne i taget innan du häver ur dig en ny svada?Du fortsätter och pumpa upp ditt luftslott medans jag försöker stimulera dig att -verkligen granska din tro, -granska hur troende och deras publikationer får dig att ljuga, tänk om det lilla jesusbarnet gråter för dig just nu... näe varmepump, dra undan gardinerna från dina ögon, släppa in ljuset så skuggorna skingras.Du har fortfarande inte visat att du på något sätt tycker det är fel att sprida osanningar... jag tycker det känns lite otäckt hur vissa kan bara ljuga, bli påkommna, fortsätter sen som vanligt till synes helt oberörda.Tror du att ignorera problem löser dom? tror du gud löser dina problem?Tänk för sjutton , tänk lite mer!!Jaajaa... "lycka till", jag kommer inte läsa framtida material från dig: BLOCKED!
så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igen
Citat från: Paxmax link=topic=41206.msg398160#msg398160 date=1305328238]Citat från: Varmepump skrivet 13 maj 2011, 22:38:06...Eftersom jag har blivit beskylld, i en annan tråd, att komma med lögner, så kommer jag att berätta om olika gudsmöten som jag...Jag har tydligt markerat att du far med osanningar I DENNA TRÅD, så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igen! :,v(Varmepump, du kör med rena scientologi taktiken "alltid attackera, strunta i och försvara"Hur vore det om du löste ett ämne i taget innan du häver ur dig en ny svada?Du fortsätter och pumpa upp ditt luftslott medans jag försöker stimulera dig att -verkligen granska din tro, -granska hur troende och deras publikationer får dig att ljuga, tänk om det lilla jesusbarnet gråter för dig just nu... näe varmepump, dra undan gardinerna från dina ögon, släppa in ljuset så skuggorna skingras.Du har fortfarande inte visat att du på något sätt tycker det är fel att sprida osanningar... jag tycker det känns lite otäckt hur vissa kan bara ljuga, bli påkommna, fortsätter sen som vanligt till synes helt oberörda.Tror du att ignorera problem löser dom? tror du gud löser dina problem?Tänk för sjutton , tänk lite mer!!Jaajaa... "lycka till", jag kommer inte läsa framtida material från dig: BLOCKED!Hej alla:Citat från: Paxmax så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igenI tråden: Vad läser ni? 7 maj 2011 11:40:16, skriver Paxmax: "falska påståenden som retar upp folk"Vi har två barn med deras familjer, sammanlagt 11 personer som är får i Ulf Ekmans hjord. Så vi har ganska så bra kontakt med den församlingen. En rolig episod ut spelades i förarrummet på SL-garaget i Råsta, Göran Skytte interjuvade Ulf Ekman, fast det var omkring 20 pers, rummet så blev det alldeles tyst. De som inte kunde se tv-n, på grund av av skärmningar, reste sej upp för att kunna se "dåren" från Uppsala.Ett gått betyg!Vänligen Sune
Ett gått betyg!
link=topic=41206.msg398208#msg398208 date=1305369450]PRIS SKE INTERNET! blockeringen fungerar! varmepumps text visas inte för mig! Tack Rickard!Citat från: Paxmax varmepumps text visas inte för mig! Kan Du se, att jag har skrivit, men inte vad?Vänligen Sune
varmepumps text visas inte för mig!
Citat från: Varmepump skrivet 14 maj 2011, 11:53:27Ett gått betyg!Hej Alla:Vart har det gått?Citat från: 109anVart har det gått?Det går bra att byta ut å-et till ett oVänligen Sune
Vart har det gått?
Citat från: Varmepump skrivet 14 maj 2011, 11:53:27Citat från: Paxmax link=topic=41206.msg398160#msg398160 date=1305328238]Citat från: Varmepump skrivet 13 maj 2011, 22:38:06...Eftersom jag har blivit beskylld, i en annan tråd, att komma med lögner, så kommer jag att berätta om olika gudsmöten som jag...Jag har tydligt markerat att du far med osanningar I DENNA TRÅD, så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igen! :,v(Varmepump, du kör med rena scientologi taktiken "alltid attackera, strunta i och försvara"Hur vore det om du löste ett ämne i taget innan du häver ur dig en ny svada?Du fortsätter och pumpa upp ditt luftslott medans jag försöker stimulera dig att -verkligen granska din tro, -granska hur troende och deras publikationer får dig att ljuga, tänk om det lilla jesusbarnet gråter för dig just nu... näe varmepump, dra undan gardinerna från dina ögon, släppa in ljuset så skuggorna skingras.Du har fortfarande inte visat att du på något sätt tycker det är fel att sprida osanningar... jag tycker det känns lite otäckt hur vissa kan bara ljuga, bli påkommna, fortsätter sen som vanligt till synes helt oberörda.Tror du att ignorera problem löser dom? tror du gud löser dina problem?Tänk för sjutton , tänk lite mer!!Jaajaa... "lycka till", jag kommer inte läsa framtida material från dig: BLOCKED!Hej alla:Citat från: Paxmax så har du inte blivit kallad lögnare i någon annan tråd på forumet... så ljög du nu igenI tråden: Vad läser ni? 7 maj 2011 11:40:16, skriver Paxmax: "falska påståenden som retar upp folk"Vi har två barn med deras familjer, sammanlagt 11 personer som är får i Ulf Ekmans hjord. Så vi har ganska så bra kontakt med den församlingen. En rolig episod ut spelades i förarrummet på SL-garaget i Råsta, Göran Skytte interjuvade Ulf Ekman, fast det var omkring 20 pers, rummet så blev det alldeles tyst. De som inte kunde se tv-n, på grund av av skärmningar, reste sej upp för att kunna se "dåren" från Uppsala.Ett gått betyg!Vänligen SuneDetta är ju ta me f...n sjukt Elva fårskallar i en gemensam hjord.Inte så konstigt att det finns ett så stort förakt mot dessa värderingar o beteenden.Att folk vill titta på Ekman ä ju samma sak som att ungarna vill se apan på zoo.Hitler och idi amin var även dessa personer som folk gärna ville titta på, men kanske inte av beundran utan av förakt.
"alltid attackera, strunta i och försvara"