0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
...Läs! Förkovra dig!...
... Y fanns inte i det Hebreiska alfabetet, Y är en vokal!
...Det det handlar om ar astronomi i all enkelhet ...
8:Hinduism är långt senare religion än den Jesus predikade!
Ja, en vetenskap heter astrologi. Vad det handlar om har ar astronomiska observationer, astronomi.Att man sedan gor astrologiska tolkningar ar en helt annan sak.
Hej alla,Vietnam sätter in trupper mot kristnaPublicerad: 2011-05-06 09:08 | Uppdaterad: 2011-05-06 11:34 Vietnam har skickat trupper för att kväsa en protest bland den kristna minoritetsgruppen Hmong.Diplomater bedömer att mellan 5 000 och 7 000 människor demonstrerar. Enligt en amerikansk lobbygrupp som driver minoritetens sak har 28 demonstranter dödats vid tillslaget, uppgifter som inte bekräftats.Den vietnamesiska regeringen uppger att "ett antal" människor samlats i tron att "en övernaturlig kraft" ska leda dem till det förlovade landet.Vänligen Sune
Hej allaFörsamling prisas för givmildhetPublicerad: 2011-05-06 16:00 | Uppdaterad: 2011-05-06 16:03Textstorlek Tipsa andraGrundsunda församling i Ångermanland prisas av Svenska kyrkan för sin givmildhet. Nästa lördag kommer en delegation från församlingen att ta emot en utmärkelse ur kronprinsessan Victorias hand.Församlingen får belöningen för sitt goda arbete med att samla in pengar till Svenska kyrkans internationella arbete, heter det i ett pressmeddelande.Mottagandet av utmärkelsen sker i Uppsala slott i samband med Svenska kyrkans världsdag.- Det är roligt att få uppmuntran för det arbete vi gjort. Det handlar om ett långvarigt engagemang i församlingen. Under de 26 år jag har arbetat här har församlingen samlat in totalt fem miljoner kronor, säger kyrkoherde Sten Bylin.I Svenska kyrkans motivering till utmärkelsen framhålls den samverkan som finns i församlingen mellan anställda, förtroendevalda och över 200 ideellt engagerade. - Grundsundaborna är exceptionellt generösa och det finns all anledning att tacka dem för deras generositet och engagemang, säger Sten Bylin.Dagen.se redaktionendagen.seVänligen Sune
Citat från: Kapten skrivet 06 maj 2011, 08:34:24...Det det handlar om ar astronomi i all enkelhet ...Titta! En till som pissar i kunskapens fontän! GAAH!!!! . . . . .ASTROLOGI!!! DET HETER ASTROLOGI FÖR HELSKOTTA ...Haha, hoppas du inte hann ta illa vid av min fejkade upprördhet!!!
...No worries, det var inte undertecknad som borjade dra in astrologi i ordfejden
...1: Den grundliga tron skapades vid Adams tillblivelse
2: Du har aldrig ägt en bil säger jag!! Försök att ta den åskådningen ifrån mig!
3: Allt som rör sig!
4: Reinkarnation är ett missförstått begrepp! I Bibeln står det att en Uppståndelse finns, där alla har rätt att ta ställning till ett fortsatt liv
5: Utan Guds hjälp skulle dessa skrifter varit bortglömda
6: Se ovanstående
7: Y fanns inte i det Hebreiska alfabetet, Y är en vokal
8: Hinduism är långt senare religion än den Jesus predikade
9: Läs! Förkovra dig!
10: Du ger svaret själv
11: Som jag skrev tidigare, är du inte upplyst så kommer du att uppstå!
12: Uppenbarelseboken står om kriget mellan onda och goda makter där Mikael vinner striden för de godas skull!
13: Kan jag inte!
14: Det går inte att övertyga alla människor, om det hade varit möjligt skulle det inte finnas någon Ondska!
Citat från: Varmepump skrivet 30 april 2011, 11:41:00... steg för steg förklara hur man får till citat i markerade rutor i annan färg?...Se bild, klicka på den för större läsbar kopia
... steg för steg förklara hur man får till citat i markerade rutor i annan färg?...
Se bild, klicka på den för större läsbar kopia