0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
109an,Nu får du läsa från början!!Jag har fördrag med de som har Altshaimers sjukdom!Det har inte Du!!!!Alla kyrkor och religioner är förkastade av Gud. då dom inte predikar de budkapet som var mening!Läs igen!!MVH/Fidusen
Till 2000Om du kan få en bunke jord till att bli en tvättmaskin så blir du min gud!Oavsett hur länge du skakar den lilla burk du lagt jorden i, så blir det enligt dig en tvättmaskin, eller varför inte en bil? Eller kanske jordgubbar Jag skall hålla detta i minnet IroniMVH/Fidusen
Jag respekterar helt Er åsikt om Gud finns eller inte finns!Men jag respekterar inte de som ironiskt förnekar en skapelse!MVH/Fidusen
Gud säger att han är A och O, Början och slutet!
Jag lovar er att när ni slutar andas, så kommer den Gudstro som ni hela tiden förnekat, att infinna sig!
Sen vill jag bara nämna att det Tungomålstalande som gavs de då troende, På Pingsten efter jesus död, inte var ett rabbel som Pingstkyrkan och andra religiösa samfund sysslar med !!
109an MessandeJag skriver bara Sanningen!MVH/Fidusen
Citat från: Fidusen skrivet 05 maj 2011, 19:49:54109an MessandeJag skriver bara Sanningen!MVH/FidusenJag förstår inte varför religiösa ska pådyvla andra sin tro, om ni håller den för er själv kan ni ju få mer uppmärksamhet per person. Ni missionerar väl inte på provisionsbasis?
Alla troende har en obligation att sprida budskapet vidare!
Citat från: Fidusen skrivet 05 maj 2011, 20:15:52Alla troende har en obligation att sprida budskapet vidare!Varför är ni tvungna att göra det?En annan fråga är ju varför jag ska bli religiös nu och inte på min dödsbädd, jag blir väl förlåten och upptagen i gemenskapen direkt när jag "tar emot gud" eller?