0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inget kan bli till av sig själv, och självklart måste en högre intelligens vara inblandad för att allt detta skall kunna ske!!!
Det finns väl ingen som sitter och tror att... varelser i havet, fiskar, valar, kalla djur och varmblodiga djur, Människor...händer helt av sig själv utan inblanding av en intelligens???
Tror ni att en Myra kan se en människa?? Vi kan trampa, förstöra, elda upp, Men tror ni att Myran förstår varför???
Uuuuupps!Fredags grillning gillar jag också Hur vet du att du får uppleva detta?? Har du tänkt på att de som får hjärtinfarkt inte hade en aning om att den var på väg??Men jag tror ändå att Gud har ett förbarmande över dig!!För hade han inte detta så hade du inte deltagit i denna diskussionen!!MVH/Fidusen
Citat från: Fidusen skrivet 05 maj 2011, 11:52:50Inget kan bli till av sig själv, och självklart måste en högre intelligens vara inblandad för att allt detta skall kunna ske!!!Har du hört talas om evolutionen ?
109an,Din fråga:"Hur vet jag förresten att jag ska tillbe din gud?"Det finns bara en skapare! En Gud!Om vi vänder oss till honom så menar vi alla samma Skapare oavsett om vill kallar honom Gud, Jahve, Jehova, Muhammed, Jesus, Maria, eller vad ni vill!Det viktiga är att vi inser att vi är skapade och söker denna Intelligens om vi vill få fortsatt Liv!MVH/Fidusen
Citat från: Fidusen skrivet 05 maj 2011, 13:09:29109an,Din fråga:"Hur vet jag förresten att jag ska tillbe din gud?"Det finns bara en skapare! En Gud!Om vi vänder oss till honom så menar vi alla samma Skapare oavsett om vill kallar honom Gud, Jahve, Jehova, Muhammed, Jesus, Maria, eller vad ni vill!Det viktiga är att vi inser att vi är skapade och söker denna Intelligens om vi vill få fortsatt Liv!MVH/FidusenKonstigt då att alla krigar i hans namn
Jag har fördrag med de som har Altshaimers sjukdom!