0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej alla,tänk att lilla jag, som inte kan "citera", kan få vara orsak till en sån enorm" tankeverksamhet" och sätta fart på olika känsloutbrott.Vänligen Helge
En empirisk studie jag har gjort visar att dödligheten i min hemort är 100%
Livet är en sexuellt överförbar sjukdom som alltid leder till döden
Helt enkelt: Drick inte alkohol, rök inte, idka inte sexuellt umgänge, ät inte för mycket (helst väldigt lite), och arbeta inte för mycket, - då lever du länge.
De intelligenta skapade varelser som tidigt inser Gud,s Existens och förmåga och accepterar att en skapelse är nödvändig för vår existens, får möjligheten att leva vidare!
Citat från: Fidusen skrivet 05 maj 2011, 11:52:50De intelligenta skapade varelser som tidigt inser Gud,s Existens och förmåga och accepterar att en skapelse är nödvändig för vår existens, får möjligheten att leva vidare!Då finns det ju ingen anledning att försöka frälsa oss vuxna för vi är ju redan körda.Tror ändå att jag vill leva ett tag till, vill ju t.ex inte missa fredagsgrillningen
Varför leva i morgon???Döda er själv nu!!Finns ingen anledning för Er att vakna upp i morgon!!! Ni uppskattar inget alls, och hånar er Skapare genom att säga att han inte finns!!MVH/Fidusen