0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
...1.)Dagens vetenskapliga Biologer försår inte åldrandet...2.) denna maskin "människan" ter sig som om vi skulle vara gjorda för ett oändligt liv3.) men mekanismer träder in och skapar åldrandet4.) ett av det stora forskningsprojekten i dag är att lösa åldrandets gåta5.) ...skall återställas genetiskt...
Hej alla, speciellt Tipo874,Gå in på livetsord.se och klicka på mission, där finns en redogörelse på vad denne specielle lumparkompis satt igång ock står i idag!!! Man räknar med, att en kvarts million ( 250 000 ) människor är påverkade av det Gud gjort genom honom. Vänligen Sune
Om jag fick bestämma så skulle en världsregering bestämma hur mycket männsikor jorden kan försörja, sedan skulle det vara upp till varje kontinent att på olika sätt begränsa barnafödandet så att denna mängd inte överskreds.Man skulle dessutom lagstifta mot religion, rasism, och kvinnorförtryck.......
Så länge t.ex små barn dör i cancer, olyckor, föräldrar slår ihjäl sina barn mm och den store "guden"varken gitter ingripa eller ens visa sig så tror jag att jag fortsätter att ignorera honom.Folk får tro på vad de vill, själv kunde jag inte bry mig mindre om man tillhör livets ord eller nån annan satanistkult så länge man inte skadar någon. Det som retar mig är när man inte kan sitta nöjd med sin tro utan inbillar sig att det är ens mission att frälsa andra. Inget har väl dödat så många människor som religion, se på de gamla korstågen, vi ska frälsa dom om de så ska dö på kuppenSläng upp hur många bibelcitat som helst, det biter bara på de redan saliga, personligen är jag gärna utan.
Läs tex, Paulus brev till Timoteus, 2:3 : 1-81 Men det skall du veta, att i de sista dagarna skall kritiska tider som är svåra att komma till rätta med vara här. 2 Ty människorna skall älska sig själva, vara penningkära, inbilska, övermodiga, hädare, olydiga mot föräldrar, otacksamma, illojala, 3 utan naturlig tillgivenhet, ovilliga till någon som helst överenskommelse, baktalare, utan självbehärskning, vildsinta, utan kärlek till det goda, 4 förrädare, egensinniga, uppblåsta av högmod, sådana som älskar njutningar mer än de älskar Gud, 5 och de har en yttre form av gudhängivenhet men visar sig falska när det gäller dess kraft; och från dessa skall du vända dig bort. 6 Från dem kommer nämligen de män som nästlar sig in i hemmen och fångar svaga kvinnor som är belastade med synder och leds av många slags begär, 7 som ständigt blir undervisade men aldrig är i stånd att komma till exakt kunskap om sanningen. Känns det igen ?? MVH/Fidusen
Citat från: Rickard skrivet 18 april 2011, 15:58:11Om jag fick bestämma så skulle en världsregering bestämma hur mycket männsikor jorden kan försörja, sedan skulle det vara upp till varje kontinent att på olika sätt begränsa barnafödandet så att denna mängd inte överskreds.Man skulle dessutom lagstifta mot religion, rasism, och kvinnorförtryck.......Låter som du anser att en styr regleringenjör i ledningen är allt som behövs.