0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej .. ok då förstår jag..men köper inte riktigt det ändå ...men skit samma ...vill du ha en kamin så varför inte,jag har en å jag gillar den starkt finns inget skönare än att komma in efter ett pass med snöskyffeln å värma sig sen skadar det inte att va lite mer oberoende av ström...tror ochså det är en fin kamin,men det finns ju flera storlekar på dom...21 kw e den största tror ochså det finns 12kw som verkar lite mer mänsklig i effekt eldar du i din 21kw maskin så måste du ha hyfsat stor tank för å kunna ta reda på effekten
Vars hittar man den i kina? Eller vars är den billigast o köpa? Är det nån som har fler bilder o lägga upp på kaminen? Vart lite skeptisk me en kinakamin.
@rallymarkus,jag har en Wamsler K158, största problemet med den är att det är lite dålig verkningsgrad till vattensidan (~60%) resten går till rum & rökgaser.Skulle jag välja nåt idag och inte hade gratis ved utan kunde välja pellets så skulle jag antagligen ta http://www.klover.it/en/prodotti/pellet/0/des/0/pellet-fire-place/6/inserto-pellet-fire-place.html.