0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En källa till Kyodonews.jp säger att kropparna har utsatts för så höga nivåer av strålning efter döden att de inte ens kan begravas[/i]
Citat från: zibrosc1235 skrivet 31 mars 2011, 10:23:46En källa till Kyodonews.jp säger att kropparna har utsatts för så höga nivåer av strålning efter döden att de inte ens kan begravas[/i]Det där måste vara fel. Radioaktiv strålning från de isotoper som det handlar om här inducerar inte radioaktivitet hos det som bestrålats.
Samma som med det mesta här i livet, massor med saker som man inte gillar men man får vara med och "städa". Ta bara tobak och alkohol som exempel.
Citat från: svenske kocken skrivet 31 mars 2011, 19:44:23Samma som med det mesta här i livet, massor med saker som man inte gillar men man får vara med och "städa". Ta bara tobak och alkohol som exempel.Mmm.men om min granne super o röker så dör inte JAG o mina barn.kan förvisso kosta MIG en slant på skattsedeln men fysiskt tar JAG inte skada. Stänger man av då lär det snabbt komma andra energikällor.