0 medlemmar och 47 gäster tittar på detta ämne.
Den totala inskränkthet det innebär att säga något så plumt att kärnkraftsolyckas är värre än jordbävningen och tsunamin är en ren skymf för de städer och 10 000-tals människor som omkommit i den katastrofen. Jag tycker faktiskt du borde tänka efter innan du säger något sådant.
Sedan har vi också 'olivoljeskandalen' i spanien med livslånga oförklarliga sjukdomar och skador på dom drabbade - det skylldes på med hela staten som stöd på förorenad billig olivolja som såldes av skojare och kriminella, fast mycket tydde på att det berodde på att man blandade bekämpningsmedel okontrollerad i dom stora ofta statligt drivna växtusen där salladen till maten (och givetvis olivoljan hälldes över eller i dressingen strax innan måltiden i varenda hem) odlades och försörjde större delen av landet och även exporten och man la locket på - hårt som fasen! - väldigt smart att flytta fokusen från salladen till olivoljan när man ville sopa undan spåren med förgiftad, lätt förgänglig sallad och grönsaker i ett land där allt i matväg har olivolja på sig ungefär och där skadorna inte syntes förrän efter ett tag... ---
Intressant, är jag kommunist eller miljöpartist?Själv anser jag det vara sunt att sträva efter energislag som inte riskerar mänskligheten på planeten.Fast å andra sidan kanske det skulle bli lite mer fart på tillvaron om vi bara levde i 40 år framöver.Och evolutionen lär ta fart om vi får fler missbildningar.Kanske inte så dumt med lite kärnkraft ändå, det är nog värre om vi alla skulle börja leva i 200 år.
offren i japan som dom sprängde bomberna på tror jag inte håller med dig då dom flera generationer efter får canser å missbildade barn