0 medlemmar och 46 gäster tittar på detta ämne.
En källa till Kyodonews.jp säger att kropparna har utsatts för så höga nivåer av strålning efter döden att de inte ens kan begravas[/i]
Citat från: zibrosc1235 skrivet 31 mars 2011, 10:23:46En källa till Kyodonews.jp säger att kropparna har utsatts för så höga nivåer av strålning efter döden att de inte ens kan begravas[/i]Det där måste vara fel. Radioaktiv strålning från de isotoper som det handlar om här inducerar inte radioaktivitet hos det som bestrålats.
Samma som med det mesta här i livet, massor med saker som man inte gillar men man får vara med och "städa". Ta bara tobak och alkohol som exempel.
Citat från: svenske kocken skrivet 31 mars 2011, 19:44:23Samma som med det mesta här i livet, massor med saker som man inte gillar men man får vara med och "städa". Ta bara tobak och alkohol som exempel.Mmm.men om min granne super o röker så dör inte JAG o mina barn.kan förvisso kosta MIG en slant på skattsedeln men fysiskt tar JAG inte skada. Stänger man av då lär det snabbt komma andra energikällor.