0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja nu har 8månader gått sen Zubadanen kom på plats.Enl.uppföljningar har den kostat 8165,70kwh och 1020,71kwh/månad.Känns som ett gott betyg med tanke på vårat hus,tillkommer gör ju 2st luft/luft åxå.Men beräkningen med Mitzus program till vårat hus blev 11000kwh/år,vi har ju 4mån kvar på mitt år så vi får se.Nöjd iallafall//T.J
ca 260kvm//T.J
Nä huset är inte överdrivet isolerat,bara vinden 40cm lösull.Mina luft/luft gör att jag kan hålla en låg kurva,där ligger min besparing,jag har dock en halv sommar mer att dela med än du har,du har ju i princip bara dom kalla månaderna att dela med.Antagligen när du kan lägga till sommaren så har du lägre förbrukning än jag.Annan redovisning gör inte jag här på forumet,för jag har blivit ombedd att inte lämna mina siffror,vi har ju som alla vet en Toshiba guru som styr och ställer här på forumet och jag vill inte göra den besviken med att lämna några siffror här.Kan göras på annat sätt.....//T.J
Hej Thommy ! Den 19.november hade du 19 elemeter avstängda.Harman så många alternativ blir svårt med gemförelse,men säkert är bra resultat för du vet Trimmningens KODER. Bra ! ;)mvh Marma