0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
" En säkring går ju sönder av en anledning?.. men håller tummarna."Det räcker sällan att hålla tummarna när det gäller El..(var med och byggde ett antal kraftverk på gamla ASEA tiden)Hade man sagt så då som elkonstruktör hade man fått sparken ganska omedelbart!Ta hem en reparatör Karin, ngt har hänt som behöver undersökas och repareras..
Ja det här med hundar har jag inte så mycket erfarenhet av.. men el är jag rätt bra på. Det är bl.a därför värmepumpar och dess konstruktion intresserar. Hade vi gjort sånt här skit på den tiden det begav sig hade vi nog haft rätt stora problem vid landets industrialisering och som lade grunden för vårt välstånd, om man fattar sig kort.
Citat från: zibrosc1235 skrivet 18 februari 2011, 21:58:54 Ja det här med hundar har jag inte så mycket erfarenhet av.. men el är jag rätt bra på. Det är bl.a därför värmepumpar och dess konstruktion intresserar. Hade vi gjort sånt här skit på den tiden det begav sig hade vi nog haft rätt stora problem vid landets industrialisering och som lade grunden för vårt välstånd, om man fattar sig kort. hade alla produkter på den tiden det begav sig varit lika undermåliga som en kinesisk skräppump så hade vi nog haft rätt stora problem vid landets industrialisering och som lade grunden för vårt välstånd, om man fattar sig kort.