0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns väl fler djur än hundar... åtminstone här...å de skiter de med.. Om man nu bor på landet alltså
Jag är för övrigt av samma åsikt vad gäller hundskit. Bara för att man bor på landet och har grusväg så är det väl inte ok att låta sina bestar skita fritt överallt, speciellt inte mitt framför postlådorna eller soptunnan som ju grannarna faktiskt måste gå till. Jag tänker inte bara på mig själv utan även på andra i min omgivning. Det tycker jag är juste stil, oavsett om man bor på landet (som jag har gjort i 8 år nu) eller mitt i stan. :,v(
Citat från: David Rinnan skrivet 16 februari 2011, 18:54:48Jag är för övrigt av samma åsikt vad gäller hundskit. Bara för att man bor på landet och har grusväg så är det väl inte ok att låta sina bestar skita fritt överallt, speciellt inte mitt framför postlådorna eller soptunnan som ju grannarna faktiskt måste gå till. Jag tänker inte bara på mig själv utan även på andra i min omgivning. Det tycker jag är juste stil, oavsett om man bor på landet (som jag har gjort i 8 år nu) eller mitt i stan. :,v( Bor på landet och här är det någon dum djävul som slänger påsarna som han har plockat upp hund skiten med på min tomt.Alltså hur puckad får man bli.Ligger säkert 40 påsar i en ravin
Förbjud hundar, då slipper vi skiten.
Hundar är djur, djur äter vi..gärna grillat med en stor kall..! Sommaren närmar sig..!
2000: Inte för att vara pessimist, men jag har fått några öl allaredan, men inte faen blir det plusgrader ute för det Känns rätt bra nu, vinter till trots. Skål Thumbsup