0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Raffen, tycker du att jag skall köra tillbaka till ett ställe jag annars inte har för avsikt att besöka igen, och dessutom smyga mig upp såpass nära att jag skulle kunna läsa fabrikatet på pumparna?Jag åker genast, i´ll be right back......not.
Nej det har jag givetvis inte insett eftersom samtliga mina ståndpunkter hittills ivf alltid har varit helt rätt och riktiga, och det är de naturligtvis fortfarande. Sen om en del andra har andra synpunkter eller ideér i olika ärenden så rör det mig inte i ryggen nämligen kan jag säga eftersom mina ståndpunkter fortfarande är helt rätt även om jag ibland t.om skulle ha råkat vara helt ensam om dem. Mvh Raffen.
Citat från: 109an skrivet 11 februari 2011, 21:12:48Citat från: Raffen skrivet 11 februari 2011, 20:56:26By the way, det finns hittills ivf ingen som har klarat ens "en" hel rond mot mig kan jag väl nämna i sammanhanget, så Zibro skulle väl då ev bli den först isf, och det tror jag faktiskt inte på heller. Mvh Raffen. Jodå det har hänt ett antal gånger men det är inte säkert att du insett det, sen är det ju inte så att man har rätt bara för att man orkar hävda sin ståndpunkt längst.Nej det har jag givetvis inte insett eftersom samtliga mina ståndpunkter hittills ivf alltid har varit helt rätt och riktiga, och det är de naturligtvis fortfarande. Sen om en del andra har andra synpunkter eller ideér i olika ärenden så rör det mig inte i ryggen nämligen kan jag säga eftersom mina ståndpunkter fortfarande är helt rätt även om jag ibland t.om skulle ha råkat vara helt ensam om dem. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 11 februari 2011, 20:56:26By the way, det finns hittills ivf ingen som har klarat ens "en" hel rond mot mig kan jag väl nämna i sammanhanget, så Zibro skulle väl då ev bli den först isf, och det tror jag faktiskt inte på heller. Mvh Raffen. Jodå det har hänt ett antal gånger men det är inte säkert att du insett det, sen är det ju inte så att man har rätt bara för att man orkar hävda sin ståndpunkt längst.
By the way, det finns hittills ivf ingen som har klarat ens "en" hel rond mot mig kan jag väl nämna i sammanhanget, så Zibro skulle väl då ev bli den först isf, och det tror jag faktiskt inte på heller. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 11 februari 2011, 21:27:24Citat från: 109an skrivet 11 februari 2011, 21:12:48Citat från: Raffen skrivet 11 februari 2011, 20:56:26By the way, det finns hittills ivf ingen som har klarat ens "en" hel rond mot mig kan jag väl nämna i sammanhanget, så Zibro skulle väl då ev bli den först isf, och det tror jag faktiskt inte på heller. Mvh Raffen. Jodå det har hänt ett antal gånger men det är inte säkert att du insett det, sen är det ju inte så att man har rätt bara för att man orkar hävda sin ståndpunkt längst.Nej det har jag givetvis inte insett eftersom samtliga mina ståndpunkter hittills ivf alltid har varit helt rätt och riktiga, och det är de naturligtvis fortfarande. Sen om en del andra har andra synpunkter eller ideér i olika ärenden så rör det mig inte i ryggen nämligen kan jag säga eftersom mina ståndpunkter fortfarande är helt rätt även om jag ibland t.om skulle ha råkat vara helt ensam om dem. Mvh Raffen.Friskar upp med lite sköna länkar på rätta och riktiga ståndpunkter. http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=13309.msg131637#msg131637http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=13309.msg131637#msg131637
Vad tycker du Raffen om montaget av Toshiban som är utförd av ett proffs? Skulle du godkänt det montaget? Personligen skulle jag inte godkänt det.....väldigt snyggt att montera ena konsollen på knutfodret..... ser ju hur muppigt ut som helst.....enligt mig iaf.//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 13 februari 2011, 20:42:58Vad tycker du Raffen om montaget av Toshiban som är utförd av ett proffs? Skulle du godkänt det montaget? Personligen skulle jag inte godkänt det.....väldigt snyggt att montera ena konsollen på knutfodret..... ser ju hur muppigt ut som helst.....enligt mig iaf.//KristerTjenare Krister! Nej jag gillar definitivt inte Oskars installation av sin egen pump, och själv hade jag givetvis inte accepterat att det ser ut på det sättet. Mvh Raffen.