0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Självklart är det android, de kommer att ha över 70% ganska fort medan Apple ligger på mer beskedliga nivåer (men tjänar mer pengar), däremot kommer de flesta andra system att självdö.Det bli som PC-marknaden typ (bara exempel nu)Android = Windows på PCiOS = Apple-pcÖvriga = Linux på PCGanska kul, helt andra regler i telefonen alltså (Android är ju i grunden Linux, så en av de minsta på PC blir störst i telefon).
HTC Desire Z är ju inte så olik...
Jag vill ha en viktelefon. En vanlig jävla telefon. Har haft en touch telefon och den höll i 4 månader. Vi som jobbar och inte sitter på ett kontor och myser behöver riktiga grejer, inte appar och skit Seriöst, det går ju inte att få tag i vanlig telefon om den inte kostar 300 kr och är värdelös T,ex den fina HTC maskinen som Mike postade, hur ska den fungera för en röris? Det kommer att vara fullt med smack i den på 2 dar.
En kollega till mig har precis nyss också fått en Iphone 4 av VD:n på hans firma. Men den klipper hela tiden, verkar inte vara mkt till telefon. Min gamla ericsson har mkt bättre täckning än hans värsting för 7lax hur är det möjligt
Jag förstår inte