0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
I den här tråden verkar det ju som om snart sagt alla sitter och surfar på sina smartphones, det borde väl i så fall synas i statistiken?
Bara för att ge en överblick på vilka webläsare som besöker dessa sidor, för att nyansera bilden.
Den saknade procenten ser du om du klickar på bilden, och tar på dig läsglasögonen, eller slänger din iPhone åt pipan.
Så länge de inte har knappar kommer de inte ens att vara bra att SMS:a med.Men jag är fylld av tillförsikt, jag tror nog att det så småningom kommer en smartphone med knappsats och någon bättre form av upplösning, typ retinaprojektor, som gör att man kan använda dem med mer eller mindre samma smidighet som en riktig PC.Än är det dock en bra bit kvar innan de är både mångsidiga och användarvänliga.
Prova förresten googla på Microsoft + Nokia på fallrepet
Jag överväger Tapatalk för mina forum, men samtidigt vet jag att Tapatalk, när de har tillräckligt många användare kommer att säljas till Google eller någon annan liknande och bli dyrt, eller fullt med andras reklam - bara de får nog många användare.