0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det gjorde jag, han lovade att komma hit, men tänkte kanske kan göra ngt, annars går TS och blir lite dyr elräkning
Citat från: ägare skrivet 05 februari 2011, 09:44:41Det gjorde jag, han lovade att komma hit, men tänkte kanske kan göra ngt, annars går TS och blir lite dyr elräkning Prova och ställ kb cp i kontinuerlig drift och öka hastigheten så kanske den luftar sig själv om du har tur.
Prova och ställ kb cp i kontinuerlig drift och öka hastigheten så kanske den luftar sig själv om du har tur.Citat från: smurfen72 skrivet 05 februari 2011, 12:59:23Citat från: ägare skrivet 05 februari 2011, 09:44:41Det gjorde jag, han lovade att komma hit, men tänkte kanske kan göra ngt, annars går TS och blir lite dyr elräkning Prova och ställ kb cp i kontinuerlig drift och öka hastigheten så kanske den luftar sig själv om du har tur.Det gjorde jag också, ökade hastigheten till 80% med kontinuerlig KB pump men grejen är att KB ut går snabbt ner till -10 som blockerar kompressorn och larmar . Skulle jag ändra min KB ut till ännu lägre värde?