0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har nu haft min nya FD-35:a igång 2-3 veckor och det börjar kanske bli dax att göra ren filter osv. Fick en snabbgenomgång av installatören, men minns inte allt...Lite tips mottages tacksamt!
Citat från: PellePelle skrivet 03 februari 2011, 20:25:10Har nu haft min nya FD-35:a igång 2-3 veckor och det börjar kanske bli dax att göra ren filter osv. Fick en snabbgenomgång av installatören, men minns inte allt...Lite tips mottages tacksamt!De är väldigt enkelt.dammsug grov filtren,jag brukar skölja av dom andra filtren under kranen,sätt tillbaka dom,sen är de klart.//Andreas
Citat från: Andreas__ke skrivet 03 februari 2011, 21:22:28Citat från: PellePelle skrivet 03 februari 2011, 20:25:10Har nu haft min nya FD-35:a igång 2-3 veckor och det börjar kanske bli dax att göra ren filter osv. Fick en snabbgenomgång av installatören, men minns inte allt...Lite tips mottages tacksamt!De är väldigt enkelt.dammsug grov filtren,jag brukar skölja av dom andra filtren under kranen,sätt tillbaka dom,sen är de klart.//AndreasDom du kallar grova är ju inga problem att dammsuga, men dom som ligger under (ett av plast och ett "hårigt") är dom helt ok att bara skölja av?