0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Den är så pass bra att den tillhör eliten av vp?
Jag tycket att det är värt 2000 extra att få en av de bästa pumparna som finns idag. Bla. riktig värmeslinga ingen eftermonterad värmekabel.
Citat från: Zelda skrivet 05 januari 2011, 19:58:28Jag tycket att det är värt 2000 extra att få en av de bästa pumparna som finns idag. Bla. riktig värmeslinga ingen eftermonterad värmekabel. hejNE LKE har värmeslinga i tråget från fabrikmen det gör den inte till någon bra pump för detkjell
Styr Panasonics värmeslinga fortfarande på bimetalltermostat som hänger på kabeln och värmer jämt så länge det är +2 eller kallare ?
Citat från: Zelda skrivet 06 januari 2011, 00:39:48Styr Panasonics värmeslinga fortfarande på bimetalltermostat som hänger på kabeln och värmer jämt så länge det är +2 eller kallare ?hejvad jag vet har inte panasonic varit ut-rustad med värmekabelfrån fabrik förrtror det började på LKE modellerna.det du beskriver är sådana vinter-kit som såldes som tillbehör har inte öppnat min NE-lke så jag vet inte hur den är koppladmen den är fint monterat med klammeroch håller isen borta fint även vid -30 ºCsynd bara att den ger så dåligt med värme vid-10 å kallare kjell
Citat från: kjell62 skrivet 06 januari 2011, 01:18:29Citat från: Zelda skrivet 06 januari 2011, 00:39:48Styr Panasonics värmeslinga fortfarande på bimetalltermostat som hänger på kabeln och värmer jämt så länge det är +2 eller kallare ?hejvad jag vet har inte panasonic varit ut-rustad med värmekabelfrån fabrik förrtror det började på LKE modellerna.det du beskriver är sådana vinter-kit som såldes som tillbehör har inte öppnat min NE-lke så jag vet inte hur den är koppladmen den är fint monterat med klammeroch håller isen borta fint även vid -30 ºCsynd bara att den ger så dåligt med värme vid-10 å kallare kjell Nu kan panasonic kallas nordenanpassad då. Den borde nu styras från på att smartare sätt också. Thumbsup