0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har letat efter färdigkopplad trågvärmekabel med termostat, men hittar bara i nätbutiker med fraktkostnadersom vida överstiger själva kabelns pris.Jag behöver en ny kabel till min Panasonic E9DKE då den gamla har pajjat.Inge kul att betala 495:- i frakt på en kabels som kostar kanske hälften.Hjälp?!
Kolla med TS Comfort, http://www.tsfs.se.Du kan dels kolla vad han tar för att skicka, annars finns möjlighet och hämta i Nykvarn utanför Södertälje efter överenskommelse.
ts comfort har snål-kablar det är sådana jag har i mina pumpar själv reglerande tror de var 20W metern de håller INTE isen borta i tråget vid sträng kyla det jag har sparat i watt på kablarna har jag hällt bort mång dubbelt i varmvatten i år kjell
Citat från: kjell62 skrivet 30 december 2010, 21:15:45 ts comfort har snål-kablar det är sådana jag har i mina pumpar själv reglerande tror de var 20W metern de håller INTE isen borta i tråget vid sträng kyla det jag har sparat i watt på kablarna har jag hällt bort mång dubbelt i varmvatten i år kjell Nu blev jag nyfiken, jag har 2 kablar från TS, jag va ute och provmätte den ena.0,3A * 228V = 68,4W, jag har inget problem med is heller, förutom under pumpen på marken..
Frakten borde inte bli dyr om han skickar med brev..postens färdiga vaderade brev med fast pris. 50kr.Frakten kan väl ej kosta 495:-? Kanske med taxi..