0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Min laddpump går inte om jag kopplar bort ecoair i menyn.//Gigja
Citat från: Gigja skrivet 26 december 2010, 18:56:56Min laddpump går inte om jag kopplar bort ecoair i menyn.//Gigjadu får INTE koppla bort Ecoair som produkt!!! endast SPÄRRA värmepumpen men detta är dock onödigt då pannan i samband med larm går över till "felsäkert-läge" och då är den nedre patronen tillåten att ersätta värmepumpen!!SvenE
Citat från: SvenE skrivet 27 december 2010, 09:41:04Citat från: Gigja skrivet 26 december 2010, 18:56:56Min laddpump går inte om jag kopplar bort ecoair i menyn.//Gigjadu får INTE koppla bort Ecoair som produkt!!! endast SPÄRRA värmepumpen men detta är dock onödigt då pannan i samband med larm går över till "felsäkert-läge" och då är den nedre patronen tillåten att ersätta värmepumpen!!SvenELäs hela svaret innan du kommenterar...//Gigja
Det finns väl ingen anledning att tömma pumpen, bara för att man väntar på en reparatör. Det är bara att spärra den i menyn. Laddpumpen kommer fortfarande att gå, och se till att inte pumpen fryser, och pannan går över i ren eldrift.erp