0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Japp, nästan allt är klart. Och dessutom är en annan gräsänkling några timmar till innan den shoppinggalna familjen behagar återvända.Tränar med en liten julöl just nu, funderar på att också kontrollera om Captain Morgan och Julmust är en lika bra combo som jag vill minnas... tomte::
Citat från: Fattiglapp skrivet 23 december 2010, 16:25:50Nu behåller jag mitt paket. När jag valde hade jag 2/3 chans att välja rätt, mina chanser kommer inte att öka om jag byter. att det återstående paketet innehåller en värmepump är sannolikt fel.Rätt! (byter du minskar chansen till 1/3)Här kommer ett annat problem:Purjo_, Rickard och Raffen tog var sin öl på puben. När det var dags för betalning, föreslog Purjo_ att man skulle singla slant med två mynt:Två "krona": Purjo_ betalar.En "krona" och en "klave": Rickard betalar.Två "klave": Raffen betalar.Bör Rickard och Raffen gå med på detta?Edit. Stavfel på viktigt namn....
Nu behåller jag mitt paket. När jag valde hade jag 2/3 chans att välja rätt, mina chanser kommer inte att öka om jag byter. att det återstående paketet innehåller en värmepump är sannolikt fel.
Citat från: 2000 skrivet 23 december 2010, 16:30:58Citat från: Fattiglapp skrivet 23 december 2010, 16:25:50Nu behåller jag mitt paket. När jag valde hade jag 2/3 chans att välja rätt, mina chanser kommer inte att öka om jag byter. att det återstående paketet innehåller en värmepump är sannolikt fel.Rätt! (byter du minskar chansen till 1/3)Här kommer ett annat problem:Purjo_, Rickard och Raffen tog var sin öl på puben. När det var dags för betalning, föreslog Purjo_ att man skulle singla slant med två mynt:Två "krona": Purjo_ betalar.En "krona" och en "klave": Rickard betalar.Två "klave": Raffen betalar.Bör Rickard och Raffen gå med på detta?Edit. Stavfel på viktigt namn....Jag hade bjudit dem om jag träffade dem på puben. När det gäller paketet så hade jag bytt om mitt paket varit lätt, hade det vägt 30-40 kilo hade jag inte bytt.
Citat från: Fattiglapp skrivet 23 december 2010, 17:15:41Japp, nästan allt är klart. Och dessutom är en annan gräsänkling några timmar till innan den shoppinggalna familjen behagar återvända.Tränar med en liten julöl just nu, funderar på att också kontrollera om Captain Morgan och Julmust är en lika bra combo som jag vill minnas... tomte::Varför inte prova några 90-talsklassiker från "i manegen med Glenn Killing":- Haschi-baschi: Finlandia & Desivon- White Christmas: Explorer & Tippex - Rembrandt: Ägglikör & Lacknafta//2000
Du är den andra personen på forumet som skickar sean Banan till mig
Tokigt, men jag har kvar kvittot om du vill byta till Bing Crosby...
Vad skulle jag få då Rickard? En snyting eller en kopp med gift
Just som vi trodde att det inte kunde bli värre