0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för svaret...skall vrida upp den så att den inte är för lågt ställd.Skall man vrida till max läge ?
Sätt den till den temp du vill ha på framledningen om pannan går över till reservläge pga fel på styrsystemet. ca 30-35 grader vid golvvärme och 55 grader vid radiatorer brukar vara rekommenderat.
Ok... Jag har IVT/Bosch, där är reservvärmen urkopplad vid normal drift. Varför kan inte alla konstruera sina prylar på samma sätt...
Ja, tur att jag har en Bosch då... Jag slipper sitta hemma och vänta på att styrsystemet skall balla ur och slå på reservdriften manuellt. Thumbsup
Citat från: purjo__ skrivet 06 december 2010, 21:54:21Ja, tur att jag har en Bosch då... Jag slipper sitta hemma och vänta på att styrsystemet skall balla ur och slå på reservdriften manuellt. ThumbsupTror i alla fall det funkar så. Nu har ju jag en nibe och dom brukar ju jobba på hela vintern har läst en del annat om bosch
Hur funkar reserv driften på bosch om styrsystemet pajar lär väl inte vp veta att reserven ska kopplas in eller hur funkar det