0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: purjo__ skrivet 06 december 2010, 18:56:10Jag har flash aktiverat. Har man en hemsida som bara är en flash-animering utan nåt alternativt innehåll så förtjänar man inte att ha några kunder...Alternativt innehåll? Vad menar du, det var väl en hel del information där! Swedlights pannlampa är faktiskt riktigt bra! har haft en sådan i över ett år, har bara laddat den 3ggr! Grymt ljus
Jag har flash aktiverat. Har man en hemsida som bara är en flash-animering utan nåt alternativt innehåll så förtjänar man inte att ha några kunder...
Man kan tydligen ta vad som helst nu för en ficklampa...
Citat från: coolix skrivet 06 december 2010, 20:14:59Citat från: purjo__ skrivet 06 december 2010, 18:56:10Jag har flash aktiverat. Har man en hemsida som bara är en flash-animering utan nåt alternativt innehåll så förtjänar man inte att ha några kunder...Alternativt innehåll? Vad menar du, det var väl en hel del information där! Swedlights pannlampa är faktiskt riktigt bra! har haft en sådan i över ett år, har bara laddat den 3ggr! Grymt ljusMed alternativt innehåll menar jag att man borde kunna se iallafall grundläggande information utan att behöva Flash... Men, reklamfirman som har gjort sidan tycker säkert att den är värd pengarna.
Det var en ovanligt ful lampa..