0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du kanske skulle känna till ALLT innan du gnäller Thumbsup
Japp jag är en installatör. Och jag har på din uppmaningar inte nämnt namnet på en specifik VP på mkt länge.Jag vill bara hjälp folk att få en bättre fungerande anläggning. Genom att upplysa dem om att det går att göra på alternativa sätt. Detta kallar du humbug om jag inte redovisar en hel offert.Som jag ser det så vore folk som kanske inte har ett optimalt värmesystem behjälpliga av att få sådan info.Då kan dem ta upp det med sin installatör. Har han inte hört talas om sådana lösningar eller dömmer han ut dem, så är det ju upp till var och en att tolka det som dem vill.Jag tycker bara att det vore bra med mer info som hjälper folk att få bra anläggningar. Och jag bryr mig inte om att verka duktig, det kanske verkar så när man läser, men så är det inte på ngt sätt.Vad anklagade jag dig för? Jag bara frågade saker Du vet varför jag frågade.
Men du vill ju inte att de personer som söker hjälp och information på detta forum, ska få ta del av alla dem olika saker som man faktiskt kan göra. Varför vill du inte det?
Det var det jag gjorde och det uppskattades inte. Finns vissa som håller på i byggahus.se som dessutom har egna intresse i att prata gott för vissa märke.Har lämnat forumet, tog även en massa tid som jag nu lägger på annat.Jo visst kan det vara så men när egna intresse för t.ex. vissa märke, på grund av egen vinning, besrkivs som bättre än andra så blir det fel. När man sedan försöker att prata för sin egen sjuka så är man t.ex. inte saklig elle inte kommer med "rätt" kritik.
Citat från: hokanp skrivet 21 november 2010, 21:00:02Det var det jag gjorde och det uppskattades inte. Finns vissa som håller på i byggahus.se som dessutom har egna intresse i att prata gott för vissa märke.Har lämnat forumet, tog även en massa tid som jag nu lägger på annat.Jo visst kan det vara så men när egna intresse för t.ex. vissa märke, på grund av egen vinning, besrkivs som bättre än andra så blir det fel. När man sedan försöker att prata för sin egen sjuka så är man t.ex. inte saklig elle inte kommer med "rätt" kritik.Det finns faktiskt en snubbe på byggahus som tom har samma nick som du och han blev ju nästan helt utfrusen pga av sin okritiska kärlek till DeWalts elverktyg. Så fort någon nämnde en produkt så kom alltid denna hopanp och sa att deWalt var mycket bättre.Vet inte om det beror på att denna hokanp säljer DeWalt eller vad det är. Antar att det är dessa typer av övergrepp som du inte gillade....Det finns även många Festoolfrälsta där men dom tar oftast en saklig istället för religös debatt om verktygens föro nackdelar.