0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du ska väl inte kasta in handduken för att du kanske var obekväm för vissa, stick ut hakan och ta och ge Thumbsup
Jo, jag hälsade på där för några år sedan, fick ganska tidigt veta min plats av pakt-packet. Förstod att de fick en tillrättavisning av moderator. Men jag avstod i att göra fler besök där, det finns ju värmepumpforum, här får man ha vilka ideér man vill, allt går att diskutera och en å annan tankevurpa eller skrivfel finns det överseende med. Skulle det inträffa att någon är otrevlig över gränsen, har jag uppfattningen att Rickard med hjälp av sina moderatorer stämmer i bäcken.
Fler som har märkt att byggahus.se domineras av ett fåtal personer som i stort sett styr vilken information som är "rätt".Var rätt så aktiv på det forumet men har lagt av då det man skrev inte föll i god jord hos dessa personer.Kul att få andras erfarenhet.
Helt rätt Thomas59, oavsett vilket forum det handlar om så blir det ett antal som dominerar. Orsakerna kan ju vara lite varierande, allt från ett genuint intresse för att dela med sig av sina kunskaper och hjälpa andra till ett behov av att synas och höras, samt en kombination av ovanstående. Vissa tar sig själv på ett mycket stort allvar medan andra har lite distans både till sig själv och sina inlägg.Det är underbart att vi är så olika, tänk vad trist det skulle bli utan lite "bråk" emellanåt
Detta forum domineras av en person och bara en. Och fast han har fel i flera frågor så fortsätter han att domdera och fördumma dem som har en annan åsikt än han själv. Synd