0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: purjo__ skrivet 10 november 2010, 10:15:18Citat från: Stig-H skrivet 10 november 2010, 09:48:30Kladdar ni inte ner första snön??? Oavsett underlag eller utrustning, så vill man ju'e ha en friktionslös grund att vara på. Skotta grus eller raspa mot asfalt är väl ingen höjdare?! Det blir man bara svettig av! Dessutom lomhörd av ljudet!Joka bor i södra Sverige, så snön kommer att smälta bort på nån dag ändå...Södra Sverige... .... Jag bor i Dalsland, ligger ju iof söder ut för många av er med "in the south" vet jag inte Södra Sverige för mig är är Uddevalla och neråt, anser mig bo i mellan Sverige men det kanske inte är så egentligen http://www.klart.se/v%C3%A4der-ed.html
Citat från: Stig-H skrivet 10 november 2010, 09:48:30Kladdar ni inte ner första snön??? Oavsett underlag eller utrustning, så vill man ju'e ha en friktionslös grund att vara på. Skotta grus eller raspa mot asfalt är väl ingen höjdare?! Det blir man bara svettig av! Dessutom lomhörd av ljudet!Joka bor i södra Sverige, så snön kommer att smälta bort på nån dag ändå...
Kladdar ni inte ner första snön??? Oavsett underlag eller utrustning, så vill man ju'e ha en friktionslös grund att vara på. Skotta grus eller raspa mot asfalt är väl ingen höjdare?! Det blir man bara svettig av! Dessutom lomhörd av ljudet!
Citat från: joka83ed skrivet 10 november 2010, 12:14:57Citat från: purjo__ skrivet 10 november 2010, 10:15:18Citat från: Stig-H skrivet 10 november 2010, 09:48:30Kladdar ni inte ner första snön??? Oavsett underlag eller utrustning, så vill man ju'e ha en friktionslös grund att vara på. Skotta grus eller raspa mot asfalt är väl ingen höjdare?! Det blir man bara svettig av! Dessutom lomhörd av ljudet!Joka bor i södra Sverige, så snön kommer att smälta bort på nån dag ändå...Södra Sverige... .... Jag bor i Dalsland, ligger ju iof söder ut för många av er med "in the south" vet jag inte Södra Sverige för mig är är Uddevalla och neråt, anser mig bo i mellan Sverige men det kanske inte är så egentligen http://www.klart.se/v%C3%A4der-ed.htmlTveklöst södra Sverige. Ska vi dela upp det i 3 delar så är väl södra upp till Gävle, mellan upp till Umeå och däröver norra.
Om kvällspressens rubriker är -TOTALT snökaos i Sverige!! Så innebär det att det är problem från Gävle och söderut.Tänk Rickard.. Vi bor nära mitten på mitten av Sverige! 50 mil åt norr och söder börjar ödemarken.