0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: joka83ed skrivet 31 oktober 2010, 18:38:21Citat från: Rollster skrivet 31 oktober 2010, 18:28:56 och genast man vaknat före frukosten så ger man ju frugan en riktig "omgång" Ger du frugan en riktig "omgång" före frukost Va menar du nu Förklara gärna hur du ger denna "omgång" --/ Vet du ej vad man gör under täcket ?
Citat från: Rollster skrivet 31 oktober 2010, 18:28:56 och genast man vaknat före frukosten så ger man ju frugan en riktig "omgång" Ger du frugan en riktig "omgång" före frukost Va menar du nu Förklara gärna hur du ger denna "omgång" --/
och genast man vaknat före frukosten så ger man ju frugan en riktig "omgång"
Citat från: Rollster skrivet 31 oktober 2010, 20:40:36Citat från: joka83ed skrivet 31 oktober 2010, 18:38:21Citat från: Rollster skrivet 31 oktober 2010, 18:28:56 och genast man vaknat före frukosten så ger man ju frugan en riktig "omgång" Ger du frugan en riktig "omgång" före frukost Va menar du nu Förklara gärna hur du ger denna "omgång" --/ Vet du ej vad man gör under täcket ? Nej har inte en aning om vad du pratar om Berätta mer, dör av nyfikenhet
2L te och 3 skogaholmskivor med ost.2:nd breakfast: 2L te och en dos micropopcorn. Synd bara att micropop är så förbenat salt. Ska köpa en påse majskorn istället. Godare och rätt mängd salt.
RIKTIGA MÄN, saltar extra på micropop och doppar de i sambaloelek!
hade strålen inte visat utgångspunkten hade jag också undrat vart i helvette det kom i från
Mina föräldrar skilde sig tidigt. Mamma sade åt mig att vänta tills den RÄTTA dyker upp! Håll på dig! Låt inte kvinnorna utnyttja dig!Jag väntar ännu!Stig-H, snart 52 år.
Kanske vända på steken ? Kanske du borde söka upp en kvinna ? Thumbsup