0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Rollster skrivet 06 november 2010, 19:28:54 Kanske vända på steken ? Kanske du borde söka upp en kvinna ? Thumbsup Nee! Man har blive bekväm med åren. Lika bra att reda sig själv. Å så slipper man duscha kallt! Å man får bada badkar då man vill.Åsså kan man komma ock gå som man vill. Fördelarna e många. Dessutom är det svårt att hitta någon som gillar att åka mc på vintern.
Kanske vända på steken ? Kanske du borde söka upp en kvinna ? Thumbsup
På tal om anabol och katabol!!! Det är man ju'e hela tiden!MEN!! Vad är det som poffar i mitt kylskåp? Trodde det var tomma petflaskor, men jag har pantat dessa och det poffar fortfarande.Utan anledning, men jag tyckte mig se ett samband med öppnande av ytterdörren och poffandet. Men nyss var det en poff från kylen utan att ytterdörren öppnats på länge!Någon som har ett poffande kylskåp?
Anklagade en kompis för att ha planterat en pet där jag inte hittar den. Jaja! Har just käkat poffad pepparsalami. På rågi! Me schmööör på.Bara jag är riktigt nära så jag kan lokalisera poffen. Då jäklar! Men just nu så är jag inne på att det kommer från kylskåpet!