0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kolla skroten, kan ha tur, annars finns det 2 komponetlim på Jula för feta plaster, limmade en spricka på vår gamla Peugeot 407, och sprayade den och polerade, syns knappt./A.
Försitter man sin chans att utnyttja försäkringen om man försöker laga själv för några hundralappar?
Varför inte ta och använda sig av försäkringen om man är orolig för att det inte ska bli bra Man tar väl änna försäkringen för just om dessa olyckor är framme Känner du att du inte kan laga det själv så ta det på försäkringen eller lev med det...Och vad har ni för försäkringar som ska ha 6000:- i självrisk för detta Jag har LF och min självrisk är bara på 3000:- för mig studs
Citat från: joka83ed skrivet 22 oktober 2010, 22:55:08Varför inte ta och använda sig av försäkringen om man är orolig för att det inte ska bli bra Man tar väl änna försäkringen för just om dessa olyckor är framme Känner du att du inte kan laga det själv så ta det på försäkringen eller lev med det...Och vad har ni för försäkringar som ska ha 6000:- i självrisk för detta Jag har LF och min självrisk är bara på 3000:- för mig studssjälvrisk o premie väljer man normalt själv men som jag skrev tidigare är bonusen den stora grejen
Citat från: rabalder skrivet 22 oktober 2010, 22:57:38Citat från: joka83ed skrivet 22 oktober 2010, 22:55:08Varför inte ta och använda sig av försäkringen om man är orolig för att det inte ska bli bra Man tar väl änna försäkringen för just om dessa olyckor är framme Känner du att du inte kan laga det själv så ta det på försäkringen eller lev med det...Och vad har ni för försäkringar som ska ha 6000:- i självrisk för detta Jag har LF och min självrisk är bara på 3000:- för mig studssjälvrisk o premie väljer man normalt själv men som jag skrev tidigare är bonusen den stora grejenOch varför spara på bonusen ett helt liv?För att få medaljer från MRF för att hänga i grillen på bilen, ligga i 70 på 90-väg och klaga på "idioten" som ligger bak och vill fram Är inte ens säkert att det sänker bonusen bara för att man nyttjar försäkringen, kan vara värt att prata med bolaget om det.