0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
http://www.fernseh-panzer.de/products/Fernbedienungen/PHILIPS-LCD-DVD/PHILIPS-RC-4496-LCD-Fernbedienung.html
Vår som doppade ned vår fjärr i toan, mailade tillverkaren med serienr på kontrollen, kostade 400-500:- för orginal kontrollen..
Philips har en reservdels firma i Sverige man kan handla på via webben. Jag återkommer med adress./Magnus
Dom här fjärrkontrollerna ska passa din TVPF03E09BPF02E09BPF02E09WRing direkt till Philips kundtjänst på 08-57 92 91 00 så får du hjälp och kan beställa på en gång. Möjligen blir du hänvisad till Aurea 0200-15 91 12
Nu har jag hittat fjärren igen, under soffan låg den studs
Ja jag råkade ju vela bort kontrollen för en tidsedan Men jag hittade den igen efter en tids letande studsMEN tyvärr var inte lyckan långvarig _/-Idag hällde min grabb som är 3 år en hel Festis i den Tog isär den och torkade den men den är helt död MEN jag hittade en exakt likadan på www.reservex.se studs319kr + faktureringsavgift 29kr + frakt 39kr = 387kr för en Philips original ThumbsupNu fattas bara att den gamla börjar fungera när jag fått den nya