0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här kommer en relativt nykter reflektion:Om du har ställt in "Återvänd till själva ämnet efter att du skrivit svar som standard." i din profil så visas inte det ämnet som nytt eftersom du ju har läst det efter att du har postat ditt inlägg.Jag vet inte hur det är annars, men det känns som att ens egna inlägg i en tråd inte borde kunna klacificeras som nya inlägg (förutom på lördagkvällar då man kan vara lite osäker på vad man har skrivit i efterhand)...
Citat från: purjo__ skrivet 09 oktober 2010, 23:47:03Här kommer en relativt nykter reflektion:Om du har ställt in "Återvänd till själva ämnet efter att du skrivit svar som standard." i din profil så visas inte det ämnet som nytt eftersom du ju har läst det efter att du har postat ditt inlägg.Jag vet inte hur det är annars, men det känns som att ens egna inlägg i en tråd inte borde kunna klacificeras som nya inlägg (förutom på lördagkvällar då man kan vara lite osäker på vad man har skrivit i efterhand)...skall se... men å andra sidan är det ju ett nytt inlägg. Här i denna tråd såg jag det även om jag var den som skrev sist...Tilläggas kan att när jag klickar på " nya inlägg" så vissas ibland säg 7 och ibland 30...Ditt senste inlägg här syntes inte till exempel??? Och det bör ju klassas som ganska nytt och inte mitt eget? Hittade det på annat sättMärkligt... har skrivit i ett annat forum... samma upplägg... och där dyker ens inlägg upp direkt bland senast skrivna... , kanske skulle haft mig en whiskey för att förstå VP bug